maanantaina, marraskuuta 06, 2006

Kissapipo


Tässä on nyt se aiemmin mainittu kaverin tilaama pipo. Teddyä, 5mm puikot, ja ~50g kumpaakin väriä. 4x16s tässäkin ja 2o2n joustinta koko matkan. Ylhäälle tein kolmen puikon päättelyn.

Meneillään on oma pipo, joka ei kyl yhtään houkuta. Mut mulla ei ole kivaa pipoa, niin pitäis saada nopeasti kun pää jäätyy :D Tein ton teddy-pipon 80cm pyöröpuikolla ja magic looppia käyttäen (ohje). Se olikin hyvä ratkaisu, mulla on 5mm sukkapuikkoina vaan Novitat, jotka painaa älyttömästi. Toi oma pipokin muuttuis mukavammaks jos nyt löytäisin mun 4mm 80cm pyörön joka on mystisesti hävinnyt (pitääpä tarkistaa sohvan patjojen alta).

Niin ja mä en tule toimeen niiden 40cm pyöröjen kanssa, joten ne on poissuljettuja.
------

Tunnisteet:

3 Comments:

At 6/11/06 4:00 ip., Blogger Maiju said...

Söpö pipo.
Mitäs tää Magic Loop niinkus tarkemmin meinaa? Kerrokerro!

 
At 6/11/06 4:20 ip., Blogger derea said...

se on pyöröneulontaa pitkällä pyöröpuikolla. puikon pitäis olla väh. 80cm, mut 60cm onnistuu kans jotenkuten mut vähän nahkeesti. ton linkin sivulta löytyy video, ja siin selitetään se tekniikka, en osaa oikein selittää :)

 
At 13/11/06 8:13 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ihana pipo!! Oon nähny paril tollasen ja ittekki haluisin <33 :) .. Jeps jeps.. Mäen kyllä ihan vielä toista ota. Kunhan saa eka tän hoidettuu ni kattoo sitten :Dd

 

Lähetä kommentti

<< Home