keskiviikkona, toukokuuta 10, 2006

Monenmoista















Nää on ne puuvillasukat, joista olen puhunut.

Lanka: Viola beessi n. 55g, vihertävä n. 10g? ja mustaa saman verran
Puikot: 2,5 mm

Koulussa painettiin paitoja ja tää oli mun eka painama. Vihree näyttää vähän väärältä, oikeesti se on sellanen metallinhohtoinen. Kun se on sekoitettu kullasta ja metallinsinisestä :)

(noi on sitten lehtiä)







Ja tämä on mun toinen koulussa painama paita. Idea tuli vaan ihan sattumalta, kun piti seuraavaks päiväks keksiä joku kuvio minkä painais.

Kiitos kaikille pöytäliinaa kehuneille :)

Ja Golden: Oon katsellut, mutta en oo vielä löytänyt ainakaan netistä mitään sopivaa, jossa olisi ruutukaavio! Järkyttävä ajatus tehdä kokoliina sanallisista ohjeista :/

5 Comments:

At 10/5/06 5:48 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kivat sukat ja painatuksia olet tehnyt. -Tuula

 
At 10/5/06 7:09 ip., Blogger Vilma said...

Ihania perhosia, ja noi lehdet näyttää ihan selvästi koivun lehdiltä. ;) Tosi kiva paita ja toppi, mulle kans! :)

 
At 11/5/06 10:09 ip., Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

kivoja juttuja taas ;)

 
At 14/5/06 2:57 ip., Blogger Elina said...

Kivoja paitoja! Kopsasin nyt myös tuon nappulasi sivupalkkiini, kun vihdoin tajusin miten se tehdään. :)

 
At 15/5/06 2:41 ip., Anonymous Anonyymi said...

Heips, jos haluat lisää neulottujen pöytäliinojen ohjeita, niin kannattaa suunnata divariin. (Tosi)vanhoissa käsityölehdissä on noita liinojen ohjeita. Olen ainakin nähnyt meidän mummon tekevän liinoja juuri vanhoista lehdistä kopsatuista ohjeista. Ja niissä näytti olevan kaaviotkin ;-)

Kivoja paitoja!

 

Lähetä kommentti

<< Home