sunnuntaina, marraskuuta 12, 2006

Niisku


Flunssassa täällä hillutaan... Ei mulla vieläkään oikeaa asiaa ole :) Tässä on tällasia parittomia pikkusukkia mitä oon tehnyt :) Toi vaaleanvihreä oli vaan kokeilu siitä Susannan tossumallista kaksinkertasella woolilla, mut mulla oli liian pienet puikot, eikä se mahdu varmaan edes vastasyntyneelle :) Ton vaaleansinisen tein joskus ajat sitten kun jäi lankaa yli, nyt noi kaks hilluu tossa mun pöydällä "maskotteina" :D

(värit on aika laadukkaat, koska toi keltanen on oikeesti siis sitä lehmuksenvihreetä)

Punanen ja tummansininen oli tarkoitettu niihin kirppikselle meneviin, mut piru kun molemmista oli lankaa vaan yhteen sukkaan. Enkä mä osannu arvioida menekkiä. Mut tummansininen saa parin jossain vaiheessa, kun tarviin sitä lankaa lisää, toi punanen menee ehkä sitten noitten kahden kaveriks tohon pöydälle ;)

Tätä mä tein aluks itelleni joskus muutama vuosi sitten. Taitaa olla 4. pari mitä oon neulonu. Paitsi näitä on vaan yks. Kyllästyin kesken, kavensin, päättelin ja laitoin oveen roikkumaan joulusukaksi :) Mut siinä se on ollut kesät ja talvet siitä lähtien...

Pipo on nyt vähän tauolla kun siitä tulis sellainen baskeri-tyylinen, ja mä en nyt ihan oo varma että mitä sille kannattais tehdä, niin teen tässä välissä lisää noita sukkia, ja tälläkertaa on varmistettu langan riittävyys ;)

Nyt menee kone kiinni, olipa vaan pakko lukea muutama blogi...








------

Tunnisteet: ,

3 Comments:

At 22/11/06 6:04 ip., Blogger laurar said...

Huhuu, missää olet! Onks koeviikkoressi nielaissut meitin Deren :)

 
At 22/11/06 8:36 ip., Blogger derea said...

Heh, jotain sinne päin :D Huomenna voisin yrittää kirjoitella jotain... :)

 
At 2/12/06 9:58 ip., Anonymous Anonyymi said...

onko tuonne sukkaan tullut jotain, kun se on siis oikea joulusukka??
meillä käy tonttu tuomassa (parittomaan...)sukkaan takan reunalle jotain pientä tai hyvin pientä lähes jokaisena joulukuun yönä(ennen aattoa).
siis sellaisina öinä, kun saa rauhassa hipsutella meillä, ja lapset nukkuvat kiltisti. eivät siis notku koko yötä esim. tietokoneella ;D

 

Lähetä kommentti

<< Home