lauantaina, tammikuuta 06, 2007

Päivittäiskö?

Alkusuunnitelmissa oli kyllä tehdä sellainen "mitä olen tehnyt tänä vuonna"-postaus, mutta sit alkoi laiskottaa ja se vaan jäi. Kuvassa kuitenkin vuoden viimeiset. Molemmat on ruskeita, panta on Knittyn Calorimetry vähän muokkaillen ja 7-veljestä lankana. Huivi on (hitsi heitin vyötteet jo veke) jotain OnLinen(?) lankaa, 100% merinovillaa ja älyttömän pehmeetä.



Uudenvuodenlupaus olisi voinut olla, että lupaan päivittää useammin, mutta toisaalta turha päivittää jos ei ole päivitettävää, tai ei huvita. Katsotaas miten tää nyt menee.

Kesken on perussukat, ja puikot kun on 2,5 niin alkoi jo vähän kyllästyttää vaikka oon vasta kantapäässä :D Olen nyt virkkaillut sitä huivia, jonka aloitin Kölnissä (ainiinjoo sitä ei olekkaan esitelty täällä..). Nyt ei ole kauheasti neuleintoa ollut, joten ehkä sitten noita virkkauksia voisi vaihteeksi valmistua.

Noita tageja, vai mitä labelssejakin vois tietty lisäillä vanhoihin posteihin.. Ja olen vähän leikellyt joitakin vanhoja kuvia, että siksi mm. Flickr galleriassa jotkut vanhat kuvat ovat ekoina.

------

Tunnisteet: , , ,

7 Comments:

At 6/1/07 2:22 ip., Blogger Maarit said...

tykkäätkö tuosta Calorimetrystä käytössä? Montako silmukkaa käytit 7-veljeksestä tehdessä?
Hyvää vuoden alkua!

 
At 6/1/07 3:59 ip., Blogger joko said...

calorimetry on hyvännäköinen ja näyttää kivalta päässä, harmi vaan että ei ole yhtään minun tyylinen juttu.

 
At 7/1/07 12:17 ap., Blogger Kati said...

Meneppä uudelleen päivittämään sun bloggeria. Sivusi näyttää siltä että sulla ei vielä ole sitä uusinta versiota. Siinä todellakin päivitys käy nopeasti ja sivun ulkoasun muuttaminen on helpompaa. Itse olen ainakin nyt tyytyväinen, tosin mun laskuri ja linkit hävisi siinä muutto rytäkässä. En tiedä kuinka se on estettävissä, mutta olen jo toipunut ;)

 
At 8/1/07 3:21 ip., Blogger derea said...

Maarit: Mun Calossa tais olla ~150 silmukkaa, ja tein siis niitä lyhennettyjä krs vähemmän. Tosi kiva on käytössä!

Kati: Siis mulla on kyllä jo beta. Siks saan noi tagitkin ym. Ei kai tätä voi uudestaan päivittää jos se on jo?

 
At 9/1/07 10:17 ip., Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

heips..pyytäisin sut mukaan kirjoittelee 'omituisii' juttuj..kurkkaas blogiini :)

 
At 12/1/07 9:29 ip., Blogger juuli said...

Ihana huivi! Pantakin on kiva, kävin jo muidenkin blogeissa ihastelemassa.

 
At 17/12/10 10:24 ap., Anonymous Anonyymi said...

Olisimme toivomassa teitä pienimuotoiseen yhteistyöhön kanssamme käsitöiden ja neulomisen tiimoilta. Voitteko lähettää meille sähköpostiosoitteenne, niin kerromme lisää: luonnossanet@gmail.com

Laita myös viestiisi blogisi nimi sekä www-osoitteesi. Suuri kiitos jo etukäteen vastauksestanne!

 

Lähetä kommentti

<< Home