tiistaina, tammikuuta 03, 2006

"Erikoissukkia"

Edellisessä viestissä kerroin, että mulla on ihan järkyttävä kasa sukkia. No tässä on muutamia "erityisiä" (vaikka kaikki onkin ihan yksinkertaisia).



Heti alkuun pahoittelen tosi huonoja kuvia, mut mä luulin, että kamera oli mennyt rikki, niin piti ottaa nopeasti. (kuvan siirron jälkeen veli selvensi, että siinä oli joku asetus, miksei esikatseluikkunassa näkynyt mitään. mä en ilmeisesti osaa käyttää kameroita :D)

Ylimpänä on farkunsiniset sukat. Ne on erityiset siitä syystä, että ne on keinokuitua. Tehty Fleur langasta, ja kovassa käytössä siksi, ettei ne kutita paljaita jalkojakaan. EI ne kyllä varsinaisesti lämmitä, mutta ne on muutenvaan kivat :)

Sitten on punaisesta 7v-raidasta neulotut polvisukat. Mun on pakko tehdä lisää polvisukkia, kun nää on niin ihanat. Tein nää viimekesänä. Helteillä ei ollut mitään tekemistä, niin mä menin puun alle varjoon istumaan ja neulomaan villasukkaa :D

No noi maastovihreät sukat on jo vähän pienet, eikä ne niin erikoiset oikeasti ole, mutta niistä alkoi mun "kunnollinen" neuleinnostus. Nuo on ne koulun pakolliset sukat, ja ne valmistui 2 viikkoa aikataulua edellä :D Noi on toiminu hyvin luistinsukkina.

Kuvan vikat sukat on tehty Nalle colorista. Sukat on kokonaan joustinta 2o 2n. Myös pohjasta siis. Ajattelin tällätavalla saada tiukemmat sukat, mutta nää on kyllä aika löpsöt. Kivat silti myös, ja näitä käytän tosi usein. Nämä valmistui Nalle-huumassa. (kokeilin kerran Nallea ja huomasin, että siitä tulee ihanan ohuita sukkia)

4 Comments:

At 3/1/06 7:00 ip., Anonymous Anonyymi said...

Nuo punaiset polvisukat OVAT ihanat. Minäkin olen suunnitellut itselleni polvisukkia joko tuosta Raidasta kuin sullakin tai sitten siitä neliväriraidasta, syksynsävyisestä. Kun ehtis vaan...

 
At 3/1/06 9:59 ip., Blogger Päivi, Lankakomero said...

Nalle on mainio sukkalanka. Mulla yli 10 vuotta vanhat Nalle-sukat eikä vielä ole puhki kuluneet.

 
At 4/1/06 12:37 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ihania sukkia, ja kaikilla on parit (kateellinen huokaus). Mun neulomille sukille kun tuppaa käymään niin, että toinen jää uupumaan, kun kyllästyn. Ehkä mä vielä joskus löydän yksijalkaisen naisen, jolla jalkaa paleltaa. ;D

 
At 4/1/06 11:39 ip., Blogger Elina said...

Mä jotenkin tykkään tuon Fleurin neulomisesta. Lopputulos tuntuu mukavalta sormissa ja tuntuu, että se ei olisi puikoillakaan ihan niin nihkeää kuin polyakryyli yleensä. Ja väreissä löytyy ihania pastellisävyjä! Mulla on siis parhaillaan Fifi yhtä kaveria varten tekeillä tuosta samaisesta farkunsinisestä.

Polvisukat ovat ihan kingejä, etenkin ohuemmat, jos haluaa käyttää lasketellessa. Nallesta tulee aivan paras sukka monon tai burtonin sisällä käytettäväksi. :) Tuosta lilasta Colorista saattaisi saadakin aika kivat ja vähän tyttömäisemmät -- mun edelliset hiihtosukat olivat siitä vihreäsävyisestä Nalle Colorista ja se loi tahattomasti ehkä vähän militanttilesbohtavan vaikutelman. ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home