maanantaina, elokuuta 07, 2006

Kriisi


Raitapaita on nyt tässä vaiheessa. Kolmatta raitaa aloitettu. Mut nyt mä en ole enää varma noista väreistä. Toi violetti raita on jotenkin vähän outo. Enkä mä osaa päättää, että kannattaisko se purkaa ja käyttää vaan kolmea väriä raidoissa jollon se olisi tällaista:

(paita on muuten mytyssä, että ei ole noin kiemura :)


Mielipiteitä saa jakaa :)

Onneks tänään ei tuu telkkarista oikein mitään, niin ei tarvii pohtia tota koko iltaa :D

Huomenna meen kampaajalle leikkaamaa hiukset lyhyeks. Vähän jännittää :/
------

Tunnisteet:

12 Comments:

At 7/8/06 7:55 ip., Anonymous Anonyymi said...

Musta tuntuu että kyse on ihan makuasiasta. Eka kuvassa taitaa olla vähän ylivalottuneet värit (ainakin mun näytöllä), toka kuvassa lienee aidommat? Ekan kuvan perusteella en oikein tykkäisi itse tuosta violetista, mutta toisen kuvan perusteella, tummempana, se taas taitaisi olla oikein kivakin. Nyt näiden kahden kuvan perusteella pitäisin siis enemmän ilman, vain noilla kolmella värillä, mutta se taas on minun mielipide.. ja hankala kun ei näe värejä livenä!

Tämä kommentti ei vaan tainnut yhtään auttaa, pikemminkin sekoittaa lisää.. ;)

 
At 7/8/06 7:56 ip., Blogger k2o said...

moi,

mun mielestä toi violetti on kivan pirteä. Ilman sitä on toki rauhallisempi. Sinuna antaisin sen raidan olla :)

 
At 7/8/06 8:08 ip., Blogger Katja said...

Kuten iona ja k2o jo sanoivat, makuasioita nuo ovat ja makuasioistahan saa kiistellä... Itse jättäisin ehkä tuon violetin pois, mutta vaikea sanoa kun ei livenä näe.

Onnea huomiseen hiustenleikkuuseen! Itekin leikkittelen ajatuksella leikata hiukset lyhyemmäksi, mutta vielä en ole raaskinut...

 
At 7/8/06 8:08 ip., Anonymous Anonyymi said...

Se on ihan makuasia, mutta mun mielestä vois tulla raikkaampi noilla kolmella värillä.

Pistä sitten kuvaa niistä uusista hiuksista :o)

 
At 7/8/06 8:25 ip., Blogger Jenni said...

Mä taas Jättäisin ton vaalean (mitä et ole vielä neulonut) pois.

Näytähän sitten uudet hiukset!

 
At 7/8/06 8:47 ip., Blogger Vilma said...

Mä kannatan alemman kuvan kolmen värin yhdistelmää.

Rohkeesti vaan hiuksia leikkauttamaan, mä luovuin vuosi sitten noin 40 sentistä. Kummasti olo keveni ja ilme piristyi, suosittelen! :)

 
At 7/8/06 8:59 ip., Blogger tikru said...

Tuo violetti lämmittää, sopii siis ihan hyvin, mut mun makuuni taas violetti ei käy, joten siks varmaan noi alemmat.

Lyhyet hiukset on kätevät. Ollu satunnaisesti hyvinkin lyhyttä ja välillä vähän pitempää, mut aina palaa näihin nyrhittyihin :)
Kuvaa sit kehiin.

 
At 7/8/06 9:00 ip., Blogger derea said...

Joo mä tiedän että on puhtaasti makuasia, mutta mä en oikein osannut päättää :D

Mutta kyllä mä nyt taidan tosiaan kallistua ton violetin purkamiseen, ja jatkan noilla kolmella alemman kuvan väreillä. Ne on kuitenkin jotenki enemmän samaa "tyyliä" :D

Kiitos kaikille kommenteista!

 
At 7/8/06 10:03 ip., Blogger Elina said...

Kivalta näyttää paidan alku! Ilman violettia minäkin sen tosin tekisin. :)

Onko toi oikeanpuolimmainen noista kolmesta alemmassa kuvassa vaaleanvihreää vai harmaata?

 
At 8/8/06 12:03 ap., Blogger Meeri said...

Minä tykkään violetista, mutta tässä tapauksessa jättäisin pois ja tekisin sini-vihreä-ruskean. Mutta todellakin, makuasia. Saat varmasti vahvistusta ajatuksellesi tai uusia ideoita kommenteista :)

 
At 8/8/06 1:12 ap., Blogger Maiju said...

Sini-vihreä-ruskea on varma ja varmasti myös hyvä yhdistelmä. Violetin lisääminen joukkoon vaatii rohkeutta. Jos olet itse mieltynyt noihin neljään väriin, niin rohkaisisin jatkamaan samalla linjalla :). Joskus joutuu tekemään äärimmäisiä ratkaisuja.. ja lopputulos voi yllättää myös positiivisesti.

 
At 8/8/06 5:16 ip., Anonymous Anonyymi said...

ensisilmäyksellä en purkaisi lilaa pois. se on niin hyvän näköinen. ilman lilaa siitä voisi tulla liian vaisu.

 

Lähetä kommentti

<< Home