torstaina, kesäkuuta 22, 2006

Kietsuhame

Nähtyäni Tikrun mahtavan hameen mulle jäi päähän itämään ajatus samantyyppisestä. Noh, seuraavana päivänä Eurokankaanseen, ja sieltä tämmöstä mukaan. Parin tunnin kuluttua mulla oli tällainen. Kuva ei oo nyt maailman parasta laatuluokkaa, mutta minen vaan jaksa mennä kuvaamaan ulos. Huomenna lähden juhannukseks mökille, ja sitten maanantaina on se ripari, eli tulee viikon netittömyys (ja jos samoin ku yhellä kaverilla, niin myös kännykättömyys ja telkkarittomuus, apuva :D)

Turkoosipaita on ihan loppurutistuksia vailla (kaulus, lankojen päättelyt, kostutus ja muotoilu). Siitä tulee muuten oikein mukava, lukuunottamatta paria kämmiä. Muistaakseeni vasemmassa etukappaleessa palmikko on joku 4s sivummalla, ja se meinaa jäädä käden taakse piiloon. Ainakin kun tulee kavennuksia. Ja sitten mä unohdin kerran kaventaa yhdessä raglan-kohdassa, mut se on takana, eikä sitä kyllä muut huomaan. Hyvällä tuurilla saadaan kuvaa jo huomenna :) Jos ehtii tai saan edes valmiiksi.

Leirille otan mukaan itsevärjäämän langan (ja jonkun muunkin pienen, jos saisin noi valmiiksi ennen leirin loppua)
------

Tunnisteet: ,

1 Comments:

At 4/7/06 11:09 ap., Anonymous Anonyymi said...

Toivottavasti riparisi oli hyvä kokemus. Minä ainakin ehdin itse neuloa ripareilla, silloin kun siis olen töissä siellä. Niin ja kyllä meillä leiriläisetkin ehtisivät. En vain muista näiden yhdentoista vuoden aikana että leiriläisistä kukaan olisi neulonut, minä sitäkin enemmän.
Kesäterveisin seijap

 

Lähetä kommentti

<< Home