maanantaina, elokuuta 21, 2006

Tet - työelämään tutustuminen

Jee, mul on sopimus! Sinooperi onkin kiva paikka :) Olispa jo lokakuu, menisin paljon mielummin tonne jo nyt ku olisin koulussa.

Kuulemma jos tekee työt hyvin, saa lopuksi askarrella niitä esimerkkitöitä :)

Marita: Tässä on lista Suomen ompelukonekaupoista, ja siitä kun pistää find-toiminnolla ja Helsinki, niin löytyy. Mä kävin sitten vaan Martinlaaksossa ja sitten tossa Jarin Ompelukoneessa.

Ei oo vielä lopullista päätöstä tehty, mutta mun ajatteleman Husqvarnan sijaan tuleekin luultavasti Janome. Vaikka eipä sillä merkillä merkitystä ole, kunhan on hyvä kone :)
------

Tunnisteet:

6 Comments:

At 21/8/06 6:58 ip., Anonymous Anonyymi said...

Voi vitsi, oisimpa mäkin sillon aikanani valkannu vähän paremmin, olin nimittäin Vierumäen koulussa (korsossa) suorittamassa tettiä...
nyt kun jälkikäteen aattelee ois ollu kivempaa olla jossain muualla...oikeesti--
onneks olkoon harjottelupaikasta!
-merja-

 
At 21/8/06 8:23 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hieno juttu tuo sinun harjoittelupaikkasi. Onnea myös ompelukoneen ostoon. Mulla on ollut Husqvarna, Pfaff ja nyt Brother. Kaikki hyviä Pfaff ehkä oli vähän vanhan aikainen.

 
At 21/8/06 10:26 ip., Blogger Tanja said...

Minä hankin puolitoista vuotta sitten Janome-ompelukoneen, ihan sellaisen perusmallin, ja olen ollut tyytyväinen. Ostin sen espoolaisesta Armek Oy:stä ja koneen sai jopa ensin kotiin kokeiltavaksi (kone jopa tuotiin kotiin kokeiltavaksi). Mihin päädytkään, kannattaa testailla eri toimintoja ja erivahvuisia kankaita ennen ostopäätöstä.

 
At 21/8/06 11:46 ip., Blogger Meeri said...

Suosittelen Janomen konetta, jos tarvitset "työjuhdan". Sillä on hyvä ommella ja kohtuuhintaan saa vielä hyviä ominaisuuksia, mm. itselleni tärkeä polvinostin!

 
At 21/8/06 11:55 ip., Blogger Elina said...

Kiva tettipaikka, onnea! :)

Mulla tais aikoinaan vähän media-alalle noi harjoittelut sun muut suuntautua. Olin Hesarilla ja Ylessä, silloin oli vielä Radiomafia olemassa. Hesarilta löysinkin itseni sitten lähes kymmenen vuotta myöhemmin töistä, ennen Saksaan tuloani.

 
At 22/8/06 12:08 ap., Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

Kiva harjoittelupaikka..ja kiitti linkeist. Eka ihmettelin et kukas ne mulle lähetti..sit tunteja myöhemmin välähti et sinä ;)

 

Lähetä kommentti

<< Home