keskiviikkona, tammikuuta 11, 2006

Kuviaa



Sain kuitenkin kuvan kamun piposta. Se pyysi tekemään sitä vielä vähän. Mä jatkan sitä mustalla Teddyllä alareunasta. Silmukoiden poimiminen ei houkuttele :/ Ja niitä oli kummiskin 16/puikko...



Ja edellinen päässä vähän hassusti. Se on oikeasti vähän pidempi, mutta ei kyllä tässä nyt ihan näy.

Ja mun poncho! Se on unelmanpehmeää, mutta tuttifrutti-väri alkaa epäilyttää. En mä ihan tiedä kehtaanko pitää tätä julkisesti (lue: koulussa), mutta se ei kyllä kerrankin lopauta inspiraatiota. Hei haloo, seiskan puikot, bambua, ja pehmolanka. Tulkoot sitten kotiponcho :) Toimisi ehkä neuloessa?



Teen tätä vähän Fannin mittojen mukaan. Mulla kun ei ollut mitään käsitystä, että minkäs kokoisia niitten palojen pitäis olla? Ja nyt vaihdoin eilen just uuteen kerään, ja työ oli n. neliön muotoinen. Eli kun Fannin mitat oli 40x78, ja mulla on 4 kerää. Noilla mitoilla pitäis siis langan passata, kun menee suunnilleen 2 kerää yhteen kappaleeseen. Kait. Ehkä selvittiin säikähdyksellä. Paitsi jos mua alkaakin hapsuttaa :D