lauantaina, tammikuuta 07, 2006

Noni!



Jumbon Anttila oli pelastus. Vaikka varmaan Myyrmannissakin jo nyt olisi ollut. Ja toi toinen on sitten se turkoosi, vaikka vihreältä näyttääkin. Vihreää olisin ostanut syystakin kamuksi huiviksi, mutta ei ollut muuten ku Nallessa :/ Näytti ihmeen "laimealta" se väri. Toivottavasti 7v:ssä on sitten parempi. Jos se ees oli samaa väriä :)

Noi jättiraidat oli kyllä melkein kaikki jotain kakkoslaatua. Tää oli ainoa, joka näytti päällisin puolin suht ok:lta. Yhdessä oli kaksi 1cm halkasijalta olevat nuhruiset solmumöykyt. Ei houkutellut. Ja parissa oli oikein näkyviä värivirheitä. Saas nähdä mitä tämä paljastaa.

Malibu ja Hawaji eivät näyttäneet kyllä yhtään houkuttavilta. Ehkä johonkin reunaan, mutta en kyllä oikein tykkää. Ehkä mieli vielä muuttuu, niinku ton jättiraidanki kanssa :)

Koskakohan Novita meinaa tulla? Eikös tälläviikolla pitänyt jo tulla? (kuitenki kaikki muut on jo saanu sen)

Tänään on ollut liikunnantäytteinen päivä. Aamulla tennistä, ja iltapäivä/ilta alennusmyynneissä :) Se se vasta urheilua onkin :D

7 Comments:

At 7/1/06 6:35 ip., Blogger Susanna said...

Mä olen yhä välttynyt kosketuksilta uutuuslankoihin.... Ihan ok kun ei ole rahaa. Toivotaan että Novita tulisi heti maanantain piristykseksi :D Kyllähän ne lupasi viime viikolla postittaa, ei kai se postitusrumba nyt kauheen kauaa voi viedä!

 
At 7/1/06 6:56 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ei ole Novita vielä eksynyt tänne Keski-Suomeenkaan... Enkä ole vielä nähnyt livenä uusia lankojakaan... Eli terveisiä jostain umpi-mettästä?!?

 
At 7/1/06 7:52 ip., Anonymous Anonyymi said...

Älä ole murheinen, ei kukaan ole vielä Novitaa saanut. Nyt vasta voi ruveta tarkkailemaan postia sillä silmällä.

 
At 7/1/06 8:30 ip., Anonymous Anonyymi said...

Minäkin toissapäivänä liityin Novitaklubiin, joten lehti taitaa tulla minulle viiveellä, joten joudun odottamaan sitä vielä kauemmin kuin te. Grr.. Ei sillä, ettei tekemistä olisi muutenkin.

Se Havaji oli ihan hirveetä, Malibua ostin yhden ja kokeilen tehdä siitä uusimman Modan kolmiohuivia (ohjelanka Mirelle yhtä kauheaa kuin Havaji). Samoksia on mulla ollut varastos jo aikaisemminkin ja tänään ostin lisää. Aloitin sitten ekaa kertaa kutomaan sitä, siis aivan ihanaa lankaa. Menen heti alkuviikosta hamstraamaan sitä lisää, ku se on niin halpaa. :)

 
At 7/1/06 8:42 ip., Blogger derea said...

Mustakin samos on ihanaa :)

Ja mä itse tilasin Novitan viimeviikolla. Vanilla, uskon että sullekin tulee ihan samoihin aikoihin kuin muilla.

Mä vaan mietin, et onks tää joku Novitan käytäntö toimittaa lehdet myöhässä, kun musta joku on aijemminkin puhunut tästä. Että sitten tulevaisuudessa ei käy kokoajan kurkkimassa laatikkoon :)

 
At 8/1/06 10:26 ap., Blogger derea said...

Anni, :D

 
At 8/1/06 7:18 ip., Blogger vikke* said...

Mulle pitäis tulla vielä 2 Novitaa tarjoushintaan (otin käsityöpussin tilalle 1 ylimääräisen lehden). Toiv. tulis kan tännekin pian!

Hei, mulla ei muuta olekkaan kun epäselvyyksiä sen linkityksen kanssa. Löysin html:stä sen kohdan mutta en uskaltanut sählätä sinne mitään. Kai se kuva pitää ensin jonnekin lähettää jotta saa sille koodin jolla linkittää?
Hitto, mun atk-"nero" miehenikään ei osaa mua auttaa...
Mutta sano jos et jaksa alkaa neuvomaan :)

 

Lähetä kommentti

<< Home