sunnuntaina, syyskuuta 03, 2006

Messut oli

Kävin eilen siis siellä Hesan messuilla. Oli kivaa ja paljon kaikkea nähtävää :)

Ostossaalis on nolla. En ostanut yhtään mitään :) Mä en vaan tykkää ostaa varastoon jos ei oo mitään suunnitelmaa, ja on mulla noita neulottaviakin lankoja kaks laatikollista.

Susanna tunnistikin mut ja mä näin siellä myös Annen, tai ainakin uskoisin, että se oli Anne :) (olihan sulla Nallecolorista tehty huivi?)



Tää on nyt se ensimmäinen uuden koneen ompelutyö. Tollainen 3/4-hihainen paita. Ja ne hihat on tummansiniset eikä mustat miltä näyttää.

Paita on ihan kurtussa ja kaikkea, mutta tuli suoraan narulta ja mua nyt vähän laiskottaa :)

Ja ompelukone surisee taas.. Tälläkertaa vaan intoa kesti kankaiden kutistukseen asti, kankaita leikatessa jo tökki vähän. Yritän nyt tälleen ohimennen ommella aina pari saumaa ym. Haluisin sen jo valmiiks, mut ei huvittais tehä..

Neuletakki jumittaa hihoissa, ja yks 3,5mm puikko on hävinny jonnekki :/
------

Tunnisteet: ,

4 Comments:

At 3/9/06 12:51 ip., Blogger Arteeni said...

Puikot ovat kyllä kumman katoavaisia ;-)

 
At 3/9/06 1:45 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kivannäköinen paita! Itsekin olen ommellut viimeaikoina, nyt pitäisi jaksaa ottaa kuvia, että voisi esitellä tuotoksia...

 
At 3/9/06 5:46 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kivalta näyttää

 
At 4/9/06 3:10 ip., Blogger janna said...

Mä oon tosi huono kommentoija höh. Eilen ihastelin tätä, ja piti sanoakin se ihan julkisesti, mutta se sitten jäi.
Eli hieno paita! :)

Hirmusen ohutta tuo Trekking on, mutta äkkiäkös siihen tottuu. Kivan tuntuista kylläkin, suosittelen tilaamista. (Odota vain, kun olen ensimmäisen sukkani puolessa välissä ja kiroan moisen langan :D )

 

Lähetä kommentti

<< Home