lauantaina, maaliskuuta 11, 2006

Tennessee-blogi?

Siltä ainakin tuntuu. Tennesseestä on nyt tullut aika paljon. Äidin huivi, sukat, toppi, ja nyt tää seuraava juttu. Eli mä keksin sitten mitä mä teen nyt. Enpäs kerrokkaan vielä :P Ei ole mikään listalla olevista.

Hitsi, mä olin tehnyt jo mallitilkunkin Violasta (siitä Anttilan puuvillalangasta) ja sitä piti ostaa tänään, mutta on kuulemma poistunut kokonaan valikoimasta. Höh. Jasmineakin mietin, mutta se tuntu jotenkin kauhea "kovalta ja karhealta". Semmoselta millä on vaikea neuloa nurjaa. Tennesseellä se onneks onnistuu. Mut nyt joutuu tekemään uuden mallitilkun.

Kiitos vielä kaikille toppikehuista :)

Suosittelen kaikkia katsomaan sen Geishan muistelmat-elokuvan. Se oli upea. Kirjasta en osaa sanoa mitään, mutta aijon lukea sen. Elokuva oli tosi kaunis ja viehko :)

Nyt pitää mennä, tulee American idols ja mallitilkun vuoro nyt ->

6 Comments:

At 11/3/06 7:55 ip., Blogger Kristel said...

Tennessee on tosi kiva lanka. :) Siinä on vaan nykyään vähän tylsät värit, ei ole oikein semmoisia mihin mä ihastuisin. :-/

 
At 11/3/06 8:10 ip., Blogger laurar said...

Mulla on Tennesseetä kans olemassa parin topin verran, just beigenä - ja tietty pinkkinä! :) Toisen kuin Kristel, mä tykkään uuden kevään värikartan Tennesseistä mahottomasti. Muuten sitä farkunsinistä Tenneesseetä oli täällä Treella yhdessä kaupassa, vieläkö kaipaat sitä?

 
At 11/3/06 8:57 ip., Blogger Raisa said...

Mäkin haluaisin käydä katsomassa sen geishan muistelmat. kirjan olen lukenut ja se on hyvä!

 
At 11/3/06 11:36 ip., Blogger derea said...

Kristel: Mäkään en oikein tykkää nykyisestä kartasta. Olisin ottanut sinistä, mutta Anttilassa (jonne menin Violan takia) ei ollut sinisenä, ja kauppa suljettiinkin, niin en ehtinyt mennä tarjoustalosta kattomaan josko siel ois ollu... :(

Laura: En kaipaa enää :) Se on kiva väri, mutta tän jutun jälkeen taidan olla saanut ihan tarpeeks Tennesseestä vähään aikaan. (paitsi että keksin tänään just taas yhden työn tästä langasta...)

 
At 13/3/06 9:13 ap., Blogger Katja said...

Voi ei, Violan lopetus on huono juttu! Onneksi sitä on hamstarttuna *köh* muutama kilo.

 
At 15/3/06 10:33 ap., Anonymous Anonyymi said...

Kuule, onko ne Tennesseestä tekemäsi sukat kestänet käytössä? Mieli tekisi sellaisia kevääksi, mutta mietin että miten mahtaa kestää;) Lanka vaikuttaisi kivalta, ja varsinkin kesällä olisi kotisukkina varmaan kivemmat kuin ihan villasukat...

 

Lähetä kommentti

<< Home