torstaina, maaliskuuta 02, 2006

Clapotis

Eilen se valmistui. Paitsi että langat on päättelemättä. Joku (minä) on hävittänyt meidän molemmat(2) parsinneulat. Mutta lopputulokseen olen oikein tyytyväinen. Ei näytä oikein Clapotikselta, vaan ihan tavalliselta joustinneulehuivilta. Mutta ei se haittaa. Mä tykkään ja se on tärkeintä :)

Lanka: Novita 7v n. 160g
Puikot: 4mm
Aika: 12 pv
Koko: 150cm x 17
Muuta: Tein tästä aikalailla ohjetta pienemmän. Silmukoita oli suorassa osassa n. 60 ja suoran osuuden toistojakin tein paljon vähemmän. Ehkä n. 5?

Eli se todellakin on Clapotis, eikä joustinneulehuivi, en huijaa :)

Seuraava projekti on se toppi. Olen miettinyt myös muita töitä jotka haluaisin toteuttaa. En vaan tiedä missä järjestyksessä. Eli niitä on

*Flower basket shawl
*Moebiushuivi luultavasti Samoksesta
*Ympyränä neulottava Dropsin paita

No nyt taas unohtu ne loput. Muoksin jos muistan niitä lisää. Ja muistin viimeinkin lisätä tonne sivuun sen mun Flickr gallerian osoitteen :) Yhdessä postauksessa sen mainitsin, mutta unohdin lisätä tonne.

Paitsi ettei se toimikkaan. Previewissä toimii ihan hyvin, mutta sitten kun tallentaa niin ei tapahdu mitään. Ääh. Mä leikin sen kanssa joskus myöhemmin.

4 Comments:

At 2/3/06 4:36 ip., Blogger Memmu said...

Siitähän tuli nätti ja vielä kiva, sulle sopiva värikin :)

 
At 3/3/06 8:32 ap., Blogger Kati E said...

Aijai, ei olis pitänyt kurkata tuota linkkiä Dropsin villatakista. Aivan ihana.... *kuol*

 
At 3/3/06 5:17 ip., Blogger derea said...

Ei toi kyllä vaikuta mitenkään vaikealta. Ja Pirre ja Villasukkakin sanoivat sen olevan aika helppo. Mutta nyt se ropisikin pois mielestä. Taas se sama koko-valitus. Mutta suunniteilla on sen sijaan omalla ohjeella samantyylinen :)

 
At 3/3/06 6:03 ip., Blogger vikke* said...

Ihan on sun värienen clapotis, oikein kiva!!

Nätti minustakin tuo neuletakki mutta oma kärsivällisyyteni (ainakaan just nyt) ei salli tuollaista aloittaa :)

 

Lähetä kommentti

<< Home