tiistaina, helmikuuta 07, 2006

Plääh

Mä siirtelin blogin aloittamista pitkään sen takia, kun ajattelin, ettei mulla oo kuitenkaan ikinä mitään juttua. Ja nyt on ihan bloggausplääh. En mä keksi mitään blogattavaa. Paita etenee ihan kivasti. Molempien hihojen pitsit on tehty, toisessa ekat lisäykset kans. Eli über aivotonta sileää. Jei.

Huomenna vaihtuu jakso. Blääh. Jokapäivä tulee olemaan koulua 8-14. Mä oon nyt vaan ihan valitustuulella. Ja huonolla tuulella. Vielä kaks viikkoa ja sitten tulee hiihtoloma ja - Itävalta! Hiih. Tulisikin jo. Mää meen nyt neuloon.

Kiitti Tikru meemistä, mutta mä jätän nyt väliin. Ei mulla ole edes ollut koskaan työpaikkaa, ja oon asunut vaan kahdessa paikassa :)

On nyt näköjään eri fontti. En jaksa säätää. Jos se nyt olis ens kerralla normaalisti.

6 Comments:

At 7/2/06 7:19 ip., Blogger tikru said...

Ei hernettä nenään meemittömyydestä :)
En olis ittekää laittanu etiäpäin mutku se oli olympiakamppiksiin liittyvä.

Anna valivalittaa vaan, se tekee hetkittäin hyvää. Mun tekis mieli kans mut väskättää niin järjettömästi, et taidan ettiä ruokaa ja yrittää pysyä hetken hereillä. Ei jaksa es neuloa.

 
At 7/2/06 9:14 ip., Blogger Minna said...

Emme katoa mihinkään, vaikket vähään aikaan bloggaisikaan. Olet silti suosikkilistallani.

 
At 7/2/06 9:31 ip., Blogger derea said...

En mä nyt varsinaisesti ole pitämässä taukoa blogista. Ei vaan ole mitään näytettävää :( Ideoita kylläkin. Ja luonnoksia, mitä voisi tehdä. Taidan repästä ja mennä nukkumaan nyt.

 
At 7/2/06 9:51 ip., Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

Juu sellasii plääh päivii välillä..Mut oothan sä viime aikoina näyttänytkin kaikkee kivaa mitä oot puuhastellu :)
Enpä minäkään ole blogannut viime aikoina. Ei oo valmistunu mitään ja eipä varmaan muita kiinnostaiskaan..heh..
Parempi päivä sit huomenna!

 
At 8/2/06 9:38 ap., Blogger vikke* said...

Eipä sitä voi aina olla erityistä sanottavaa.
Tietenkin jos blogi on esim. neuleblogi niin sitä varmaan ajattelee että pitäis liittyä aina neuleisiin.
Mä en ole määritellyt omaani mitenkään ja siksi siellä on sekalaista säätöä ;) Tosin ei läheskään jokapäivä.

Ei stressiä =)
Kivat hiihtolomasuunnitelmat sulla.
Minä vaan odottelen että vauva syntyy...

 
At 8/2/06 10:59 ap., Blogger Kristel said...

Aina välillä saa tulla blääh. :) Kyllä se siitä sitten kun on joku uusi projekti. Ajattele myönteisesti, kohtahan on olympialaiset ja kaikkea! :D

 

Lähetä kommentti

<< Home