sunnuntaina, tammikuuta 29, 2006

Meemitys

Tämäkin meemi on kiertänyt jo monet blogit, mutta ei se mitään. Ei mulla oikein muutakaan tarjottavaa ole nyt :)

Johanna K siis haastoi mut.

Kerron mitä mulla on päälläni kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perässä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa tästä haasteesta ja tästä merkinnästä.

No nyt on päällä se itsetehty Palma-poncho, sen alla mun lempparipaita H&M:stä, jossa on turkoosit 3/4 hihat, ja muuten valkoinen, sen alla saman paikan ruskea toppi. Farkut (kanssa lempparit :) mitenniin viikonloppuvaatteet?) Vero modasta ja Nukkumaijan unisukat jalassa. Kaulassa on myös t.sin 3pv sitten ostamani puu/muovi "lättähelmistä" tehty kaulakoru. Oli kerrankin hyvä ostos. Olen pitänyt jokapäivä sitä ku on niin kiva :) Lisänä on myös risat sukat ja muuta mielenkiintoista, mutta jätetään ne väliin.

Hmm.. Kenet mä haastaisin? Haa! Amelien! Hihii.

Olen mää neulonukkin. Ja hiihtänytkin tänään :D (Jokatalvi mut pakotetaan ainakin kerran hiihtämään, kerroinko jo että mun isä hiihtää jokapäivä yli 10km?)

Nyt mulla on kietsusta taka-ja toinen etukappale valmis! Hihii. Etukappale tuli ihan ällistyttävän nopeasti. No ehkä eilisen mummolavierailu edisti sitä, mutta silti, kun kokoajan kavennellaan. Pitääkin huomenna muistaa näyttää yksi juttu, minkä Novita tekee musta ihan hassusti...