torstaina, tammikuuta 26, 2006

???

Muutama kysymys torstain kunniaksi.

Voiko Clapotiksen tehdä yksivärisestä langasta? Tai siis tottakai sen voi tehdä, mutta onko kukaan tehnyt? Mä olen nähnyt vain monivärisiä Clapoja.

Sopiiko Bibo ja Clapotis yhteen? kun molemmissahan on sellaista vinokuviota :) Ajattelin ottaa neuletrendit kiinni kertaheitolla tekemällä kevättakin kamuksi Bibon, Clapotiksen ja Ailit :) (laiska olen, en nyt jaksa linkittää)

Ja vielä viimeinen kysymys. One skein wonder-imitaation teen Samoksesta. Ja kysymys onkin, että kumpi sopisi paremmin Lollipop-valkoinen vai sininen-valkoinen? Ideana on , että "päävärinä" on valkoinen, ja hihaan ja hmm.. reunaan(?) tulee joko Lollipopilla tai sinisellä Samoksella.



Huomasin eilen itsessäni hamsterin piirteitä. Tarkoitus oli ostaa vain yksi kerä Woolia, kun epäilen että paidasta loppuu kun teen siitä vähän pidemmän ja hihatkin pidemmiksi. Ja kuitissa luki Novita Wool ja 2x Novita Samos... Ehee. Eikä kummallekkaan samokselle ollut oikein suunnitelmaa. Joka muotoutuikin sitten kotimatkalla :)

8 Comments:

At 26/1/06 5:04 ip., Anonymous Anonyymi said...

Sininen.

 
At 26/1/06 5:06 ip., Blogger särmä said...

Minä laittaisin kaiketi tuota lollipoppia, jos reunuksesta tulee ohut. Paksumman jos ajattelit tehdä, näyttäisi tuo yksivärinen minun silmääni paremmalta. Hitsi, kun en osaa käyttää edes suomenkieltä. Toivottavsti tajusit:)

 
At 27/1/06 9:29 ap., Blogger Kati E said...

Mä ajattelin itse myös Clapotista yksi värisenä, että kyllä sen voi tehdä niin. :D Ja sopii se Bibon kanssa, mutta mitkä ihmeet on Ailit? (Mitä mä en taas tajua...)

Ja joo, mä laittasin sulle tuota Lollipoppia reunaan. Sopis sulle mun mielestä.

Btw, sä kun asustelen Vantaalla, niin mä jostain kuvittelen tietäväni/lukeneeni et Tikkurilassa. Mun sisko asuu myös siellä ja on sun ikänen. :D

 
At 27/1/06 9:44 ap., Blogger vikke* said...

Mä ehdotan kans sinistä vain siitä syystä että olen kyllästynyt lollipop lankoihin (vieläkin yksi keskeneräinen lapsen poncho kummittelee kaapissa)

Ja onnea vielä uudelle tulokkaalle
@-->--->----

 
At 27/1/06 1:28 ip., Blogger derea said...

Mä vielä pohdiskelen tota värivalintaa.

Ja Kati, en mä asu Tikkurilassa. Varmaan muistat kun kerran puhuin, että Vantaalla ei ole muualla kunnon lankakauppoja paitsi ehkä Tikkurilassa.

Ailit on muistaakseeni uusimmassa Ullassa oleva lapasohje. Nyt en pysty linkittään ku en jostain syystä pääse Ullan sivuille :/

 
At 28/1/06 7:16 ip., Blogger Johanna said...

Derea, sut on haastettu:
http://villavyyhti.blogspot.com/2006/01/oli-kavereilla-kaikilla-jamekset-joten.html

 
At 29/1/06 9:30 ip., Anonymous Anonyymi said...

Mistä toi one skein wonder-ohje löytyy?

Tinni

 
At 31/1/06 5:31 ip., Blogger derea said...

Tinni, http://glampyreknits.tripod.com/glampyrephotos/id97.html
Sori huomasin viestisi vasta nyt :(

 

Lähetä kommentti

<< Home