lauantaina, helmikuuta 04, 2006

Maistuis varmaan teillekkin...


Leivoin tänään vähän... :) Ja noi on ihan oikealla Runebergin ohjeella tehty, ei oo muffinsseja vaik siltä ne näyttääkin :) Mut onneks maistuu ihan oikeelle. (Ohje tän päivän? Hesarista) Ja alemmassa kuvassa on lihapasteijoita, jotka kyl aukes uunissa :D Mutta maku on tärkein.

Neuleisiin sittens. Kietsusta on nyt kaikki vartalo-osat valmiit. Jeii! Eka hiha aloitettu. Ajattelin tehdä niitä samaan aikaan sillain, että aina teen toisesta ensin n. 10cm, ja sitten vaihdan hihaa. Etuaikaiskammoksun "toisen hihan syndroomaa" :).

Sitten eilen mua alkoin häiritsemään se salsa-hameesta otettu järkyttävä(!) kuva. Tässä se ei kyllä ole mun päällä, mutta se näkyy vähän siistimmin. Ja sanon saman minkä alkuperäisessä hame-postissa, alimmassa rimpsussa on kangasta kolme metriä! Oli juuh kiva huolitella ja kääntää ja ommella sitä. (Ja saumuri otti lopputilin) (ja hameen väri on aika oikea)



Loppuun vielä: Saanko esitellä Derean neulegalleria! Mutta sinne tulee (luultavasti) vain 2006 valmistuvia töitä. Ei mitään tietoa, että mitä kaikkea valmistui viimevuonna. Ehkä mä voisin tietty joitain töitä poimia sinne muistiin :)

3 Comments:

At 5/2/06 12:24 ip., Blogger Lycka är ~ Onnea on said...

MMmmmmm maistuisi kyllä kiitos :)
Voit kans aloittaa neulomaan molemmat hihat samanaikaisesti puikoille. Aloitat vaan kahdesta kerästä. Niin teen aina, muuten varmaan jäisi toinen hiha tekemättä ja työ kesken..
Aurinkoista päivänjatkoa sulle :)

 
At 5/2/06 2:02 ip., Blogger eusu said...

Kyllä kiitos:) Voisin ottaa kaksi...

Hauskaa tuo, kun olet opettanut veljiäsi neulomaan:) Siinä on varmasti haastetta (enemmän kuin minulla opettaessani tyttöjäni??)

 
At 5/2/06 5:40 ip., Blogger derea said...

Marita: Joo, mutta kun mä käytän tällä kertaa suoria puikkoja, ja mä en jaksa mytätä sitä toista hihaa siihen. Mutta toimii se näinkin :)

 

Lähetä kommentti

<< Home