keskiviikkona, helmikuuta 01, 2006

Neulekoulu

Toissailtana istuin olkkarissa neulomassa ja mun isoveli tuli sinne. Me sitten juteltiin jotain neulomisesta ja mä sanoin, että sä et varmana osaa :) Se sitten sano, että anna mulle puikot ja lankaa niin mä osaan. Pyys sitten kyllä vähän muistuttamaan miten silmukat luotiin ja miten neulottiin oikeaa :) Sen kokeilu kuvassa oikealla. Ei se kyllä ihan sujunut, ja silmukat lisäänty 10:stä 15s neljän kerroksen aikana.



No entäs toi toinen? Kun mä opetin veljeäni, niin mun "*toinen veli" tuli huoneeseen ja pyysi opettamaan sitäkin. Se osasikin vähän paremmin, vaikkei ollut ikinä kokeillut.

*Tämä toinen veli on vaihto-oppilas Brasiliasta, joka asuu meillä. Voitko kuvitella, että Brasiliassa niillä ei ole ollenkaan käsitöitä kouluaineena? Voi raukkoja.

4 Comments:

At 1/2/06 6:22 ip., Anonymous Anonyymi said...

mä olen käsittänyt että muualla ei juurikaan käsitöitä tarjota koulussa.. mutta kiva että pojat ovat yritteliäitä!

 
At 1/2/06 6:50 ip., Anonymous Anonyymi said...

Hienoja alkujahan noi on. Anna poikien vaan harjoitella ja opeta kärsivällisesti. Ties mitä niistä vielä tulee.
Sullahan on kiva vaihtoveli. Mun systeri on just siellä Brasiliassa, olet varmaan blogistani lukenutkin.

 
At 1/2/06 6:51 ip., Blogger Kristel said...

Varo vaan, kohta ne tulee sun lankavarastollesi... ;)

 
At 1/2/06 6:52 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ohhoh, osasi ne pojat silti aika reippaasti! :p

Sama juttu se jenkeissä oli, ei siellä kässää koulussa ollut ja pikkukaupungissa oltiin ihan äimänkäkenä ko sekatavarakaupasta hankin puikot ja lankaa ja aloin neulomaan :f

 

Lähetä kommentti

<< Home