maanantaina, tammikuuta 30, 2006

Jipii

Tänään oli kyllä niin maanantai, että ei olisi paketti voinut valita parempaa päivää.
Ja paketti oli tosi hieno :)



Mutta sisältö sitäkin kivempi.

Sisällä oli 2 Sandra-lehteä , 2(!) kerää Novita Alpaca-lankaa, ja vielä Bambupuikot! Aa, mua ihan pyörryttää. Tää oli paljon enemmän kuin osasin ees odottaa. Nyt mä tiedän miksi kaikki ihastelee alpakkaa. Veljellekkin piti mainostaa ja samaa mieltä se oli, että alpakka vei merinovillastakin voiton. Ja bambupuikot! Iih, mä rakastan niitä, mut mullei ollut vielä yksiäkään omia. No nyt on :) Ja Sandratkin vaikutti kivoilta :)
(ja mukana oli myös kiva kirje, jossa oli äänestäjien kommentteja)

Kiitos!



Eilen mainitsin, että Novitan ohjeessa oli jotain tyhmää. No musta ainakin.

Miten ihmeessä sä voit kaventaa kaksi silmukkaa nurin takareunoista? No mä sovelsin sitä siten, että kavensin kaksi silmukkaa takareunoistaan oikein nurjalla puolella. Se on toi kohta 1 kuvassa.

Mutta tolleen noista nurjista silmukoista tuli aika rumia. Mä muutin sen sitten siten, että kavennan aina noilla oikeilla silmukoilla. (numero 2) Ja musta tuli kyllä paljon siistimmin.

8 Comments:

At 30/1/06 3:00 ip., Blogger Johanna said...

Joku viisas on sanonut, että alpakasta tehty huivi tuntuu samalta kuin olisi kissa kaulassa :).

 
At 30/1/06 3:34 ip., Anonymous Anonyymi said...

Tuo nurin kaventaminen onnistuu niin, että nostat kaksi silmukkaa oikealle puikolle niin kuin neuloisit ne oikein, sitten siirrät ne takaisin vasemmalle puikolle ja neulot ne "takareunasta" nurin. Oikealla puolella kavennus kallistuu vasemmalle.

Munkin mielestä nimitys "takareunoista nurin yhteen" on harhaanjohtava.

 
At 30/1/06 3:54 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kiva kun oli mieluisa palkinto. Mutta katsopas uudestaan lehden kieli, pitäisi kyllä olla enkku.

 
At 30/1/06 3:55 ip., Blogger derea said...

No voi että mä oon tyhmä :D Enkkuahan se olikin :D Ja mä vielä luen koulussa saksaakin :)

 
At 30/1/06 4:08 ip., Blogger tikru said...

Mä kans mietin et sandroja on sit kai myös saksaks, ku mun versiot on enkuks :) No helpottuupi vähän.
Ja tuo kavennus on tod siistimpi noin ku sä oot sen tehny.

 
At 30/1/06 4:10 ip., Anonymous Anonyymi said...

Ethän sä tyhmä ollut, innoissasi vai et huomannut kun lehden nimi johti sut harhaan:) No,nyt meni neulesaksanopettelu sivu suun mutta kerkiäähän tuota harjoitella.

 
At 31/1/06 5:48 ip., Blogger vikke* said...

Miksei mulle postimies tuo tuollaisia paketteja...höh.
Bambupuikkoja ei mullakaan ole enkä ole alpakkaa neulonut ikuna.

Mä en tajua neuleohjeista paljoakaan, pitää aina tuijottaa kuvaa niin kauan kun aukenee :D
Mä _en_ olis tajunnu ikinä tota takareunoista yhteen.

 
At 31/1/06 9:09 ip., Blogger derea said...

Vikke: Mulla onkin hätäapu kädenmitan päässä - äiti. Vaikkei sekään kyl oikein osaa :D

Ja musta se on kyl edelleen aika tyhmää kaventaa takareunoistaan yhteen, ku sit se kavennus kai kallistu vähän väärään suuntaan. No mutta täähän on jo melkein periaate, että Novitan kanssa pitää olla ainakin yhdestä asiasta erimieltä :D

 

Lähetä kommentti

<< Home