keskiviikkona, helmikuuta 08, 2006

Hihii :)

Nyt on jo parempi mieli. Liikassa oli keilailua ja mä voitin yhden kierroksen :)

Tässä on kuva mun viimevuonna tekemästä Samos-paidasta. Ohje on Novitan kevät 2005 lehdestä. Ihan kiva joo, mutta vähän hassu, niin jäi tääkin kotipaidaksi. Mutta ei se haittaa, kun tää toimii hyvin neuloessa, niin ei ollut ihan turha puuha. Ja sainpahan kesällä jotain tekemistä kun muu perhe rakens meille uutta terassia, ja kamutkin oli muualla.

Suurin virhe tässä oli kun yritin ite pienentää kokoa. Tuli sitten liian pieni, kun unohdin kaikki saumavarat yms. No sivuihin tein sitten "lisäpalat". Joitten koon mä mittasin tilkusta, mutta niistä tuli kummiski liian leveet. Enkä mä tehnyt napinläpiä. Joku hyvä idea mulla oli siihenkin, että miks jätin ne tekemättä.

Nyt mä ehkä jopa uskaltaisin ite taas muokata kokoa. Ja on ollu suunnitelmia, että kokeilisin ihan omilla ohjeilla tehdä perusraglantakkia. Vaikka Samoksesta :) On se niin kiva lanka. Paitsi kesällä pääsen taas varmaan Menitaan ainaskin. Löytyisköhän sieltä jotain kivaa lankaa...?