maanantaina, helmikuuta 27, 2006

Jotakin.

Siinä on ne mainitut sukat. Ihanat. Pitäis varmaan opetella joku siisti päättelytapa, nyt tuli vähän tyhmä. Nää on siis kärjestä päin aloitetut. Ja kummassakin sukassa on kaksi kantapäätä. Se toinen on nääs "kärkikavennus". Samaan tyyliin oli tehnyt Mari. Paitsi Marin sukat oli varresta tehdyt.

Lähemmässä tarkastelussa varren pitsineuletta. Ihan omasta päästä, mutta eipä tuo ole ihmeellinen, enkä varmana ole eka joka keksi :D

1. krs: 2o 2n kaikki silmukat
2. krs: kavenna 2s, langankierto, 2n. toista kaikki silmukat
3. krs: 2o 2n kaikki silmukat
4. krs: langankierto, ylivetokavennus, 2n. toista kaikki silmukat

Nyt kysykää: mitä ihmettä vaaleanpunaiset tennessee-kerät tekevät mun blogissa. Mä en ole mitenkään värin suurin fani. Noh. Mä lähetin Novitaklubiin äidin joululahjahuivin ohjeen. (se virkattu) Pyysin sitten Tennesseetä olikohan 109 väriä, eli samaa mistä noi sukat (ja se huivi) on tehty. No tuli sitten kerien kanssa lappu: väri on loppunut, korvasin toisella. Jaahs. No mulla on sitten ens kesänä pinkki toppi. Jahuu.

(en mä oikeasti valita. Kivahan se on saada ilmaista lankaa. Ja mä alan jo vähän sopeutua tohon väriin. Onkohan toi muuten uudesta värikartasta, kun ei ainakaan siinä viimevuoden kartassa ollut?)

11 Comments:

At 27/2/06 4:40 ip., Blogger Susanna said...

mä ostin tota väriä viime kesänä kyllä. toivottavasti sitä on yhä yleisessä myynnissä, on just melindalle sopiva väri :D

Sukat on tosi hienot!

 
At 27/2/06 6:30 ip., Blogger laurar said...

Ihanat sukat.

Tuota vanhaa roosaa (mitä meikäläinen nimitti joskus maksamakkaran väriseksikin :) ei näy enää kevään värikartassa http://www.novita.fi/uploads/sisaltokuvat/painettu_varikartta_kevat_06.pdf mut kaupoissa kyllä... Kaiken kaikkiaan Novitan touhu noiden lankalaatujen ja värikarttojen uusimisen kanssa menee yli ymmärryksen ja pahasti..

 
At 27/2/06 6:32 ip., Blogger laurar said...

Niin ja nätti farkunsininen 108 löytyy vuoden takaisesta (kevät 2005) värikartasta, joka puolestaan löytyy www.novita.fi - tuotteet - lankakokoelma.

 
At 27/2/06 8:53 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kauniit sukat!

 
At 27/2/06 10:41 ip., Anonymous Anonyymi said...

Kauniit sukat! Minä sain muuten joululahjaksi sukat, joissa on varsi ja jalkapöydän päällinen tuota samanlaista neuletta :)

 
At 28/2/06 8:44 ap., Blogger Kristel said...

Toi näyttää kuitenkin ainakin kuvassa enemmän sellaiselta vanhalta roosalta kuin äklöpinkiltä. ;)

Sukat näyttää kivoilta. :D

 
At 28/2/06 2:26 ip., Blogger derea said...

Kiitos sukkakommenteista :) Ja siis se on kai sellasta vanhaa roosaa. Mulle vaan kaikki vaaleanpunainen on pinkkiä :)

 
At 1/3/06 8:23 ap., Blogger Kati E said...

Derea jos haluat vaihtaa nuo toisen väriseen, niin me voitaneen sopia vaihdosta??? :DD

Kauniit on sukat. Aivan ihanat.

 
At 1/3/06 9:20 ap., Blogger vikke* said...

Nätti pitsineule!!

 
At 1/3/06 4:26 ip., Blogger derea said...

Kati: Kiitti, mut ei nyt tarviikkaan :) Tulin siihen tulokseen, et jos tost tulee tyhmä niin mä teen sitten uuden toisenvärisen ja pidän tota mökillä :D Toppi on onneks suht pieni tekonen niin.

 
At 2/3/06 2:41 ip., Anonymous Anonyymi said...

Muistutus: topinhan voi aina heittää väripataan..
pia

 

Lähetä kommentti

<< Home