torstaina, maaliskuuta 09, 2006

Toppi


No nyt se sit valmistu :) Ja se on kiva, vaikka väri aluks epäilyttikin :)

Lanka: Tennessee n. 170g
Puikot: 3,5mm
Aika: 10pv

Ja mitäs sitten? Nyt mulla ei oo mitään työtä kesken. Eli uus puikoille. Mut mikä? Joo mul oli se lista, mut mikään ei tunnu nyt sopivalta. Ääk. Sukat? No siit Opalista vois tietty tehdä, mut millä mallilla? Se on niin ihanaa ja pehmeetä lankaa, et se ansaitsee jonkun tosikivan mallin :D Jos äiti jaksais viiä mut illalla kauppaan niin vois kattoo jos joku lanka puhuis mulle :)

Tänään oli muutenkin kiva päivä. Koulun kaa käytiin kattomassa se Äideistä parhain-elokuva. Mulla ei ollut oikein mitään odotuksia, mutta se olikin ihan hyvä. Aika surullinen vaan.

Ja huomennakin mä pääsen leffaan. Menen kavereiden kanssa katsomaan sen Gaishan muistelmat. Eli kiva päivä huomennakin. Toivottavasti bussilakko loppuis huomiseen mennessä niin ei tartte kävellä juna-asemalle :F

Ps. Älä vaan kysy multa, miks toi kuva on noin sumee. Mä en osaa käyttää kameroita. Ehkä se olis pitänyt tarkentaa jotenki hienosti, mut en mä kyl koskaan ennen oo joutunu :)

- kuvaa leikattu 6.1.07 -

8 Comments:

At 9/3/06 5:23 ip., Blogger laurar said...

Hieno. Tuo malli on tosi kiva ja värikin sopii sulle hyvin. Käyn aina säännöllisesti vilkuilemassa tuota paria postausta alempana olevaa Clapoa ja mietin, et semmonen tarttis tehrä :)

 
At 9/3/06 5:38 ip., Blogger särmä said...

Kiva.Väri sopii sulle tositosi hyvin:)

 
At 9/3/06 8:56 ip., Blogger Katja said...

Kaunis toppi, ja värikin on nätti. Ja trendikäs! Mistä tuo topin malli on?

 
At 10/3/06 9:07 ap., Blogger Kati E said...

Bussilakko loppui. :DDD

Ja hyvää leffapäivää tai -iltaa. Geishan muistelmat olis kiva käydä katsomassa juu. Samoin Casanova.

 
At 10/3/06 2:14 ip., Blogger derea said...

Kiitos kaikille :)

Kvilla: Ohje oli oma, mutta samantapainen löytyy Modasta 3/2005.

 
At 10/3/06 2:22 ip., Blogger mursuliina said...

nätti neule!

 
At 10/3/06 10:41 ip., Blogger Maija said...

Kaunis toppi. Melkein joka kerta kun käyn vilkaisemassa, on joku uusi käyttövaate valmistunut! Se kietaisuneule oli myös upea. Niin ja Clapotis... kaikki!

 
At 11/3/06 4:16 ip., Blogger Susanna said...

Toppi näyttää hyvältä. Mitäs pidit geishasta? Mä kävin kans katsomassa sen, ja mun mielestä se oli hyvä, vaikkakaan ei yhtään kirjan veroinen. Mutta mukavaa katsottavaa silti :D

 

Lähetä kommentti

<< Home