torstaina, maaliskuuta 16, 2006

Hups

Meni taas aika pitkä aika kun viimeks kirjottelin. Neule ei oikein tunnu edistyvän. Aina kun mä mittaan sitä, niin tuntuu ettei se oo kasvanu yhtään. Enkä mä tiedä minkä kokonen sen pitäis olla. Mutta lähiaikoina paljastuu mikä se on :)

On ollut taas aika kiireinen viikko. Koulun kanssa käytiin kaks kertaa Helsingissä eri aineiden aikana (esim. kuviksessa käytiin Kiasmassa), ekstra huilutunti kun oli säestysharjotukse ja on ollu muutama koe :( Ja tänään on nyt sitten parin tunnin kuluttua mulla edessä esitys. Ääk. Ja mulla on huono kappale, kun en millään saa yhtä kohtaa sujumaan aina hyvin. Sen mä sanon, että kun tarvitaan 4 apuviivaa nuottiviivaston yläpuolelle, niin alkaa jo mennä aika vaikeaks. No pitäkääs mulle peukkuja että se onnistuis :)

3 Comments:

At 17/3/06 8:31 ap., Blogger Kati E said...

Yllätystä odotellaan. :DD

Ja musta on tosi hienoa, että sä harrastat huilunsoittoa. Mä kävin nuorempana pianotunneilla mutta sitten se jäi. Nykyään vain soitan omaksi ilokseni (ja läheisten kauhuksi ;D) jos jossain on piano.

 
At 17/3/06 12:30 ip., Blogger Susanna said...

Teetkö sinäkin salaa taikajakkua? :D

Hyvin se soitto menee!

 
At 17/3/06 2:18 ip., Blogger derea said...

Kati: Mä olen niin musikaalinen :D Noeii. Mut mä oon soittanut kanssa vuoden kanteletta ja 3 nokkahuilua, ja syksyllä alotan vielä pianon huilun lisäks :D

Susanna: En tee taikajakkua :)

 

Lähetä kommentti

<< Home