sunnuntaina, maaliskuuta 26, 2006

*rumpujen päristystä*

2 viikkoa sitten se alkoi. American Idolsin aikana mä aloitin, ja kahden viikon kuluttua saman ohjelman aikana lopetin. Tai no siis eilen mä vaan kasasin sen. Jos joku ei nyt huomannut niin neule oli siis poncho :D

Lanka: Tennessee 310g (toi 10g oli raivostuttavaa, tarttin sen vaan kasaamiseen)
Puikot: 5mm
Aika: 2vk(=14pv)
Ohje: Omasta päästä, mutta mallineule on täältä, muttä mä tein siitä vaan kerroksia 1.-4. En tajunnut mitä hyötyä niistä 9nurjaa 9 oikeaa kerroksista oli :)

Saanko hehkuttaa? Se on iiiihanaaa! Just ihana. Eka kun mä olin saanu kappaleet valmiiks, olin et voi ei, taas* liian iso poncho. Päätin kokeilla pingotuksen taikavoimaa. Paitsi, että tää tais olla sit joku anti-pingotus. Koska mä kastelin ne ja nuppineulasin ne kuivumaan, mutta en venyttänyt vaan päinvastoin kurttasin vähän kasaan. Ja 12h myöhemmin mulla oli täydellisen kokoiset palat. (en vaan enää muista niitä mittoja :D)

Heihei, tää vääntäytyy nyt lukemaan kokeisiin...


*Muistatko vielä tämän? Käytössä se on osoittautunut ihan liian isoks, eikä pysy päällä -> äidin uusi poncho :D

Nyt vaan kaikki toivotaan kesää pian tänne!

Ainiin vielä. Haluatko tietää mikä EI ole mukavin tapa aloittaa sunnuntai? Herätä liian myöhään, koska unohti kääntää kelloja. Sitten äkkiä kiirehtiä kirkolle (riparijuttuja...) ja viettää siellä 2h. Jeps.

4 Comments:

At 26/3/06 5:12 ip., Blogger Riksu said...

Kivannäköinen poncho. Itse kans mielin jotain tuollaista kevään tulevia juhlia ajatellen.

 
At 26/3/06 5:40 ip., Blogger Martsuli said...

Hieno pontscho! Kyllä oot reipas likka kun jaksat noin suuritöisiä juttuja tehdä koulun ohella..!

 
At 26/3/06 6:00 ip., Blogger Tiina said...

Hieno!

 
At 29/3/06 8:42 ip., Anonymous Anonyymi said...

"päristää rumpuja ja toitottaa torvella" Kerrassaan ihana neule, jälleen :-)

 

Lähetä kommentti

<< Home