maanantaina, huhtikuuta 03, 2006

Patterit lopussa

Kurssi loppu :( Oli ihan sanoinkuvaamattoman hauskaa. Mutta kanssa aika rankkaa. Lauantaina kun oltiin siellä soittelemassa yhteensä 7 tuntia, niin ei illalla tarttenu kauheasti odotella että nukahti. Mutta esitys meni ihan loistavasti. Jopa tokavika kappale, jota oli harjoiteltu vasta pari tuntia ennen esitystä, meni suht hyvin. Se oli kyllä hienon kuulloinen kun alku oli pelkkiä huiluja+klaroja.

Me aprillattiin sitä kurssivetäjää soittamalla hienoin kappale harjotuksissa ihan päin seiniä. Ei otettu edes nuotteja esille, kunhan soitti silleen, miten muisti sen menevän :D Oli hauskaa kun paljastettiin pila.

Ja muakin aprillattiin. Äiti kun kävi siellä Korialla noutamassa mulle lankaa, ja kotiin tullessa tuli mulle niitä tuomaan. Se sitten heitti mun eteen 600g sitä sini-pinkki(-vihreä?) kirjavaa Hippyä. Mä olin ihan että mitä mitä? Etkö sä osaa lukea mun ostoslistaa? Ja sitten se anto mulle sen oikean pussin :D Mä ihan säikähdin. Vaikkei se kuulemma saanutkaan selvää mun lapusta, piti myyjän kanssa tavailla :D

Huomenna kuviksen tunnilla painetaan paitoja. Ehkä jo ensviikolla näätte tulosta :) Pitää vaan päättää vielä et mitä mä painan :D